Facebook

Sihtlaenu pakub AS Krediidipank Finants

KKK

  • Kes saavad Sihtlaenu taotleda?

    Sihtlaenu saavad taotleda kõik korrektse maksekäitumisega vähemalt 21-aastased Eesti kodanikud või pikaajalise elamisloaga isikud, kelle igakuine sissetulek on suurem kui 280 eurot.

  • Kui minult küsitakse konto väljavõtet, siis mis formaadis selle esitama peab?

    Aktsepteerime digitaalselt allkirjastatud viimase 6 kuu konto väljavõtet (.bdoc formaadis), mis sisaldab infot kõikide sissetulekute ja kohustuste kohta. Selle saate alla laadida oma kodupanga internetipangast. Kui esitate konto väljavõtte Krediidipangast, Swedbankist või SEB-st, peab see olema panga poolt digitaalselt allkirjastatud BDOC formaadis. Kui esitate konto väljavõtte mõnest teisest pangast, tuleb Teil konto väljavõte salvestada PDF formaati ning seejärel DigiDoc programmi abil ise digitaalselt allkirjastada. Väljavõtte palume Teil saata aadressile sihtlaen@krediidipank.ee.

  • Kuidas toimub laenumaksete tasumine?

    Esitame igakuiselt e-arve, mille leiad oma kodupanga internetipangast. E-arve saadetakse automaatselt panka, kuhu kanti laenusumma. Mugavamaks tasumiseks soovitame kindlasti oma kodupangas sõlmida e-arve püsimakse lepingu. Arve tasumine toimub AS Krediidipank Finants kontole Krediidipangas või SEB pangas. Arve loetakse makstuks, kui see on tasutud korrektse viitenumbriga, mille leiad oma lepingust või e-arvelt.

    Kui soovid, et e-arved hakkaksid laekuma teise panka, siis palume esitada vastavasisulise avalduse lähimas Krediidipanga kontoris või saata digitaalselt allkirjastatuna aadressile lepingkpf@krediidipank.ee.

  • Kui suurt summat on võimalik taotleda?

    Väljastame summasid vahemikus 300 - 10 000 €.

  • Millise intressiga Sihtlaenu pakutakse ja kui pikk on tagasimakseperiood?

    Krediidipank pakub Sihtlaenu intressiga vahemikus 14,9 - 24,9% laenujäägilt aastas ning laenu tagastamise tähtaeg on 6 kuud - 5 aastat.

  • Kas Sihtlaenu intress on kogu laenuperioodi jooksul sama?

    Intressimäär on terveks laenuperioodiks fikseeritud. Sellest tulenevalt saad kindel olla, et Sinu kuumakse suurus ei muutu ning vastab Sinu võimalustele.

  • Kui kiirelt saabub vastus laenutaotlusele?

    Nii kodulehel kui pangakontoris esitatud taotlusele saad vastuse koheselt. Positiivse vastuse korral on võimalik ka kohe lepingut sõlmima asuda.

  • Kuidas ja kus saab esitada laenutaotlust ning sõlmida lepingut?

    Laenutaotlust on võimalik esitada kõikides Krediidipanga kontorites ning Sihtlaenu kodulehel. Lepingu allkirjastamiseks pangakontoris tuleb esitada isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass või juhiluba), digitaalselt saab lepingut allkirjastada ID-kaardiga. Kui Sinu laenusumma ületab 2000 €, kutsume Sind peale lepingu allkirjastamist lähimasse Krediidipanga kontorisse teenindajale isikut tõendavat dokumenti esitama. See võtab aega kuni paar minutit ning peale seda on leping ka panga poolt kinnitatud.

  • Kus asuvad Krediidipanga kontorid ja millised on lahtiolekuajad?

    Krediidipanga kontorite asukohad ja lahtiolekuajad leiate siit.

  • Mida teha siis, kui sisselogimine ID-kaardiga ei õnnestu?

    Kontrolli kas Sinu arvutis on installeeritud uusim ID-kaardi tarkvara, vajadusel uuenda seda. Lahenduse probleemile võid leida siit.

  • Kust on võimalik sõlmitud leping peale digiallkirjastamist leida?

    Peale digiallkirjastamist jääb leping kättesaadavaks allkiri.ee keskkonnas, kust saad selle soovi korral ka endale arvutisse alla laadida. Lingi lepingule leiad ühtlasi ka e-mailist, mis saadeti Sulle lepingu sõlmimisel. Kui siiski ei õnnestu lepingut leida, siis palume pöörduda lähimasse Krediidipanga kontorisse.

  • Kui kaua võtab aega raha laekumine kontole?

    Raha jõuab Sinu kontole hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale lepingu sõlmimist.

  • Kas laenu saab tagastada ka enne lepingu lõpptähtaega?

    Jah, laenu võib tagastada ka enne lepingu lõppttähtaega. Selleks palume esitada vastavasisuline avaldus lähimas Krediidipanga kontoris või saata aadressile lepingkpf@krediidipank.ee. Ennetähtaegse tagastamise tingimused on leitavad siit.

  • Kas maksepäeva on võimalik muuta?

    Jah, on võimalik. Maksepäev saab olla 5., 10., 15. või 20. kuupäev. Maksepäeva muutmiseks võta ühendust pangatöötajaga. Lepingu muudatuse tasu on leitav hinnakirjast.

  • Kas on võimalik taotleda maksepuhkust?

    Jah, Sul on võimalik taotleda vajadusel maksepuhkust. Selleks palume ühendust võtta pangatöötajaga. Maksepuhkuse pikkus ja tingimused määratakse kliendi vajadusi ja võimalusi arvesse võttes.

  • Mis saab siis, kui tagasimakse hilineb?

    Kui osamakse ei ole maksepäevaks tasutud, saadame Sulle SMS-ga meeldetuletuse makse tasumiseks. Makse hilinemisega kaasnevad kulud ning hilinenud maksetelt arvestatakse viivist. Makse hilinemisega seotud kulud leiad hinnakirjast. Kui näed pikemaajalisi probleeme maksete tasumisel, siis soovitame kindlasti panga poole pöörduda, et üheskoos paindlik lahendus leida.

  • Mis saab siis, kui ei suuda enam laenu tagasi maksta?

    Soovitame kindlasti aegsasti panka enda tagasimakse raskustest teavitada. Olenemata makseraskuste põhjustest soovib Krediidipank oma klientidele alati vastu tulla, pakkudes võimalikult paindlikku lahendust. Näiteks on võimalik taotleda maksepuhkust ja/või pikendada makseperioodi, mis toob kaasa madalama kuumakse.